LUMINA PARK WROCŁAW LUTY 2023R

Lumina Park  Wrocław luty 2023r. 


W lutym wybraliśmy się na wycieczkę do Wrocławia - Zamek Topacz. Tam znajduje się wspaniały park świateł. W tym roku trochę było z Avatara. Muzyka, światło i kolory- mega przeżycie. Nawet pogoda nam dopisała. Bez wiatru, ciepło. Ostatnim razem gdy byliśmy z Norbciem był tak przeraźliwy mróz, że palce wykręcało. Miejsce wspaniałe dla rodzin z dziećmi. Można zabrać psa. My jednak wybraliśmy się w trójkę. Czwarty niebiański był ze mną w sercu i myślach. Zawsze tak pozostanie. On będzie z nami , nie ważne czy ciałem czy duszą. Jest naszym dzieckiem i jest obecny każdego dnia. Gdy coś poszukuję do zwiedzania, to myślę tez o nim. Czy Koliberek chciałby to zobaczyć? Czy chciałby to posłuchać? Czy chciałby to posmakować? Tak...może komuś z boku wydaje się to nienormalne, dziwne. Być może. Nie zaprzeczam. Jednak to moje życie, mój świat i w tym wszystkim znalazłam sposób na przetrwanie, na bycie szczęśliwą. Nie wiem jaka długa jest moja podróż w tym świecie? Ale wiem ,że kiedy nadejdzie czas i spotkamy się wszyscy w naszym nowym domu to będę dumna z tego ,że dałam radę, że nie zawiodłam ich, że skorzystałam z tego co daje mi świat. 

Lumina Park i w tym roku przygotował niespodziankę dla nas. Nie wiem czy zdołamy jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia tutaj zajrzeć, ale na pewno będziemy w styczniu, na ferie. Wtedy już w czwórkę  plus.

















Styczeń przyniósł nam śnieg, a z nim bałwana, sanki, bitwy na śnieżki. W tym czasie na dwa tygodnie przyjechał do nas pod opiekę mój chrześniak Natanek. Jego rodzice pojechali z całą ekipą do Miami i okolice. Było bardzo radośnie i wcale nam się nie nudziło. Zuzia co prawda chodziła do szkoły, ale byłam ja i wujek. Do południa wspólne gotowanie, po południu zabawa lub zajęcia kreatywne. Mieliśmy jeden mały kryzys, ale udało się nad nim zapanować. To były dla niego pierwsze tak długie dni bez rodziców. W prezencie dla nich zrobiliśmy serduszka z masy solnej. Oj jaki był szczęśliwy, a najbardziej z tego, że mama  zaraz w domu powiesiła je na oknie. Jak nie wiele trzeba by dziecko uszczęśliwić, jak podnieść jego "ja". Lubię takie momenty. Lubię gdy się śmieją, są dumni z siebie. Lubię ten czas z nimi. Cieszę się ,że mogłam go dać mojemu serduszkowi. Tego najbardziej mi brakuje. Czasu... czasu spędzonego przy pogaduchach, przytulasach, wspólnym kakao, jabłeczniku, czytaniu książek, oglądaniu filmów, kłótniach. Tak , kłótniach. Kiedyś sobie myślałam, oj Norbert bądź już cicho, daj mi spokój, gadasz i gadasz. Teraz ....teraz oddałabym wszystko aby gadał, gadał i gadał. Hmmm takie to nasze życie.







Jak co roku tak i w tym moja panna Zuzanna spędziła ferie na półkoloniach  organizowanych przez szkołę. Tym razem były to zajęcia z robotyki. Dzieciaki zadowolone. Ciągle mnie bombardowała fotkami z zajęć pokazując jakie maszynerie stworzyła. Fajna sprawa. Dzieciaki zadowolone, nakarmione, nie nudziły się. Cóż więcej chcieć? W międzyczasie popołudniami odbywały się zajęcia kreatywne w naszej wiejskiej świetlicy. Ja także z nich skorzystałam . Razem z Zuzią robiliśmy świąteczne decupage. Bardzo lubię tego typu zajęcia, ale Wy już o tym dobrze wiecie.




Trafiła nam się okazja wypróbowania wspaniałości  w Gulusiowej Izbie w Myślinowie. Był Dzień Pieroga. Do dyspozycji mieliśmy pierogi : ruskie, z mięsem, z kapustą i grzybami, serem feta, z kaszą , z kaszką, na słodko, z owocami i jeszcze jakieś, ale już nie pamiętam. Ogólnie wzięliśmy sobie po każdym aby spróbować nowości. Jak dla mnie wszystkie pyszne. Może te na słodko nie codziennie, ale dzieciom na pewno by pasowało. Uwielbiam klimat tamtejszej restauracji. Ze smakiem urządzone wnętrza, miejscówka pierwsza klasa. Cudowny widok zapierający dech o każdej porze roku. No i oczywiście kuchnia. Smaczna, duże porcje, wspaniała obsługa. Uwielbiam tam również podpłomyki, zwłaszcza te z grzybami. Niestety ostatnio z nich zrezygnowano, a to wielki błąd. Miejsce wspaniałe zarówno na kolacje przy świecach, wesele, urodziny, czy tez mały wypad za miasto. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zamek 🏰 Kliczków

Ostatni weekend kwietnia spędziłam wraz z przyjaciółką w cudnym miejscu. Wybrałyśmy się do Zamku Kliczków. Lubimy zwiedzać tutejsze zamki. W...